
دنیای تجارت فارکس دارای واژه نامه گسترده ای از اصطلاحات مرتبط با صنعت است که دانستن آنها مفید است. دو نفر از آنها نماینده کارگزاران و شرکا هستند. ما نگاهی به معنای این عناوین و تفاوت آنها خواهیم داشت.
کارگزار معرفی چیست؟
این اصطلاح شخص یا شرکتی را توصیف می کند که مشتریان جدیدی را به یک کارگزار فارکس CFD ارجاع می دهد یا معرفی می کند. یک کارگزار معرفی کننده (IB) اساساً عاملی است که معامله گران و کارگزاران جدید را گرد هم می آورد. کارگزار CFD فارکس از پورسانت یا اسپردهایی که از مشتری جدید دریافت می کند، کمیسیون به IB می پردازد.
چه کسی می تواند یک کارگزار ارائه کننده شود؟
معیارهای اخذ IB در مناطق مختلف جهان متفاوت است. این ممکن است به دلیل الزامات نظارتی در کشورهای مختلف یا شرایط خاص تعیین شده توسط کارگزار با استفاده از خدمات IB باشد. مثالها عبارتند از:
- شناسنامه (سند شناسایی)
- گذرنامه
- گواهینامه های رانندگی
- در مورد شرکتی که به عنوان IB عمل می کند، ممکن است اسنادی مانند گواهی ثبت، تفاهم نامه یا اساسنامه، صورت حساب بانکی به نام شرکت یا سایر اسناد KYC درخواست شود.
- در برخی از کشورها، فرد تنها پس از انجام و گذراندن چندین آزمایش می تواند IB شود.
نقش IB شامل چه چیزی می شود؟
یک IB معمولاً در همه چیزهایی که مربوط به فارکس است به خوبی آشنا است. آنها معمولاً دانش تخصصی این صنعت دارند و نکات و نکات مربوط به معاملات فارکس یا CFD را به مشتریان جدید ارائه می دهند. به دلیل تماس مستقیم با مشتریان خود، IB ها می توانند طیف وسیعی از خدمات مانند دوره های آموزشی در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک معامله گر فارکس، وبینارها، کتاب های الکترونیکی و غیره را ارائه دهند تا به مشتریان خود کمک کنند تا معامله گران بهتری شوند.
به هر حال، هر چه مشتری معاملات بیشتری انجام دهد و آن معاملات سودآورتر باشد، IB می تواند بیشتر انجام دهد.
نکات مهم برای یک کارگزار ارائه دهنده
قبل از شروع مسیر تبدیل شدن به IB، نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- کارگزاری را انتخاب کنید که به دلیل یکپارچگی و قابلیت اطمینان خود شناخته شده است. برای آزمایش نوع خدماتی که مشتریان جدید بالقوه شما انتظار دریافت آن را دارند، یک حساب کاربری زنده با کارگزار باز کنید. شما می خواهید با یک کارگزار ارتباط برقرار کنید که تجربه مشتری درجه یک را ارائه دهد – جایی که افتتاح حساب سریع و آسان است، با زمان برگشت سریع و پشتیبانی مداوم.
- به اندازه یافتن مشتریان جدید روی حفظ و نگهداری تمرکز کنید. در حالی که یک پایگاه مشتری بزرگ می تواند سودآور باشد، راضی نگه داشتن این مشتریان می تواند به شما در ایجاد درآمد در مدت طولانی تر کمک کند. بنابراین، به دنبال راههایی باشید که به مشتریان خود ابزارهای مورد نیاز را در طول سفر فروش خود برای کاهش ریزش ارائه دهند.
- صبور باش. مانند هر سرمایه گذاری تجاری جدید، ایجاد یک پایگاه مشتری مناسب می تواند زمان بر باشد. درک کنید که برای دستیابی به اهداف نهایی خود به شجاعت همراه با استراتژی تجاری نیاز است. رشد را اندازه گیری کنید و در صورت نیاز تغییرات استراتژیک کسب و کار ایجاد کنید.
- راکد نشوید و از خود راضی نباشید. خبر داشتن. از طریق یادگیری و تحقیق مداوم هر آنچه را که باید در مورد تجارت بدانید بیابید. به بهبود مهارت های خود ادامه دهید و مطمئن شوید که دانش شما همیشه به روز است. اخبار را روزانه بخوانید. تحلیل بازارهای مالی و رویدادهای ژئوپلیتیکی.
وابسته چیست؟
مانند IB، شرکت وابسته نیز به دنبال معرفی یک مشتری جدید به یک کارگزار فارکس یا CFD است. با این حال، تفاوت بین این دو نقش در نحوه بازپرداخت هزینه های ارجاع است. هنگامی که مشتری جدید شرایط خاص کارگزار را برآورده کند، شرکت وابسته یک هزینه ثابت دریافت می کند.
چگونه شریک فارکس شویم؟
شخصی که میخواهد به یک شرکت وابسته تبدیل شود، معمولاً نوعی قرارداد وابسته را با یک کارگزار فارکس امضا میکند که نوع کمیسیونی را که شرکت وابسته کسب میکند، بیان میکند. از طریق این قرارداد، شرکت وابسته محصولات و خدمات این کارگزار را به مشتریان بالقوه می فروشد.
یک شرکت وابسته در فارکس معمولاً چه نوع فعالیت های بازاریابی را انجام می دهد؟
راههای مختلفی وجود دارد که یک شرکت وابسته از طریق آن یک کارگزار فارکس را تبلیغ میکند، از جمله:
- وبلاگ ها برخی از شرکا انتخاب می کنند که به طور منظم در مورد موضوعات مرتبط با صنعت فارکس و تجارت فارکس وبلاگ بنویسند. ارجاع به کارگزار معمولاً در محتوای وبلاگ گنجانده می شود. شریک با برجسته کردن تجربه و قدرت خود در مورد موضوع، اعتبار ایجاد می کند و شانس خود را برای هدایت مشتریان جدید (ترافیک) به کارگزار فارکس افزایش می دهد.
- بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی؛ میلیون ها مشتری بالقوه محتوا را در کانال های رسانه های اجتماعی مصرف می کنند. یک شرکت وابسته می تواند سعی کند از این کانال ها با انتشار پست هایی که شامل پیوند وابسته آنها برای کلیک کردن افراد است، استفاده کند.
- سایت اینترنتی; یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی محبوب یک شریک وب سایت ممکن است بنرهای وابسته را در مناطق مختلف سایت یا در محتوای وب سایت قرار دهد.
- وبینارها یا ویدیوهای یوتیوب: محتوای ویدیویی نیز به یک ابزار بازاریابی بسیار گسترده تبدیل شده است و معمولاً توسط شرکت های وابسته به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی خود استفاده می شود.
توجه داشته باشید که محدودیتهای نظارتی در مورد بازاریابی و تبلیغات فارکس ممکن است در برخی کشورها اعمال شود، بنابراین مهم است که بررسی کنید منطقه شما چه چیزی اجازه میدهد.
انتخاب یک کارگزار فارکس CFD
اگر شما یک کارگزار یا شرکت وابسته هستید که به دنبال یک کارگزار فارکس CFD برای همکاری با آن هستید، عوامل زیر را در نظر بگیرید:
- به دنبال کارگزاری با شهرت باشید که به دلیل تخصص، بینش و قابلیت اطمینان در صنعت به او اعتماد دارید.
- تضمین می کند که کارگزار یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته را با دسترسی به ابزارها و خدمات نوآورانه ارائه می دهد
- کارگزاری را پیدا کنید که منابع آموزشی مفید، پشتیبانی تخصصی مشتری، هزینههای پایین معاملاتی و اسپردهای رقابتی را فراهم کند
سلب مسئولیت:
این اطلاعات مشاوره سرمایه گذاری یا توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته نمی شود، بلکه یک ارتباط بازاریابی است. IronFX مسئولیتی در قبال داده ها یا اطلاعات ارائه شده توسط اشخاص ثالث، ارجاع شده یا لینک شده، در این ارتباط ندارد.