• خانه
  • وبلاگ
  • متا 700 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد

متا 700 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
متا 700 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد


کارگزار معرفی کننده (IB) یک فرد یا شرکتی است که مشتریان جدیدی را به یک کارگزار CFD فارکس معرفی می کند. IB را به عنوان یک عامل یا واسطه ای در نظر بگیرید که اساساً دو طرف را به هم نزدیک می کند. IB می تواند در هر بازار مالی، اعم از فارکس، معاملات آتی، فلزات، سهام یا کالاها فعالیت کند.

متا 700 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد

آیا هر کسی می تواند یک کارگزار معرفی کننده شود؟

تقریباً هر کسی با تجربه فارکس می تواند یک کارگزار ارائه دهنده شود. با این حال، معیارهای این امر ممکن است از کشوری به کشور دیگر به دلیل الزامات قانونی و مقرراتی متفاوت یا به دلیل شرایط تعیین شده توسط هر IB متفاوت باشد.

در اکثر موارد، حداقل، یک کارگزار برای معرفی جدید معمولاً نیاز به ارائه کارت شناسایی (سند هویت)، گذرنامه و/یا گواهینامه رانندگی دارد. در صورتی که IB یک شرکت باشد، ممکن است از آن خواسته شود اسناد ثبت شرکت مانند گواهی تاسیس، اساسنامه، صورت‌حساب بانکی یا سایر بررسی‌های لازم یا اسناد مربوط به KYC را ارائه کند. در برخی مناطق، حتی برای IB شدن نیاز به گذراندن آزمون های مختلف وجود دارد.

چه چیزی یک کارگزار ارائه دهنده را از دیگری متمایز می کند؟

کارگزاران معرفی اغلب با تخصص گسترده فارکس همراه هستند تا بتوانند بینش های ارزشمند صنعت را به مشتریان جدید ارائه دهند. با این حال، سطح تخصص و ارائه خدمات کلی هر IB ممکن است متفاوت باشد. در بیشتر موارد، کارگزاران برجسته ابزارها و منابع ضروری را به معامله گران جدید ارائه می دهند تا به آنها کمک کند در تجارت فارکس مهارت بیشتری پیدا کنند. این شامل:

  • دوره های آموزشی
  • وبینارها
  • کتاب های الکترونیکی
  • رانندگان
  • محتوای ویدیویی
  • سوالات متداول و بسیاری دیگر.

مهم است که به خاطر داشته باشید که هر چه یک مشتری با تجربه تر شود، معاملات بیشتری انجام می دهد و آن معاملات سودآورتر می شود و احتمال اینکه IB درآمد بیشتری کسب کند، افزایش می یابد.

متا 700 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد

یک کارگزار مقدماتی چگونه کسب درآمد می کند؟

بر خلاف یک کارگزار فارکس معمولی CFD، یک کارگزار معرفی کننده (خواه یک فرد یا یک شرکت) پول یا اوراق بهادار را از مشتریان جدید نمی پذیرد و معاملاتی را انجام نمی دهد. در عوض، IB به کارگزار CFD دستور می دهد که معامله را باز یا بسته کند. IB برای هر مشتری جدیدی که معرفی می کند از کارگزار فارکس CFD کمیسیون دریافت می کند. این کارمزد بر اساس کمیسیون یا اسپردی که کارگزار CFD فارکس از مشتری دریافت می کند محاسبه می شود.

با این حال، یک سوال متداول این است که چرا مشتریان به جای مراجعه مستقیم به یک کارگزار فارکس CFD از IB استفاده می کنند. خوب، این بیشتر به خدمات شخصی و پشتیبانی مشتری که ارائه می دهند مربوط می شود. از این گذشته، همانطور که قبلاً ذکر کردیم، هرچه IB ها برای ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان بیشتر تلاش کنند، پتانسیل آنها برای کسب درآمد بیشتر به طور تصاعدی افزایش می یابد. مانند هر صنعت دیگری، ارائه یک تجربه مشتری درجه یک کلید موفقیت مداوم است.

یک کارگزار معرفی شوید

عوامل متعددی وجود دارد که یک کارگزار ارائه دهنده باید قبل از جستجوی مشتریان جدید در نظر بگیرد. برخی از موارد مهمتر عبارتند از:

انتخاب یک کارگزار فارکس قابل اعتماد CFD

اطمینان حاصل کنید که کارگزاری را انتخاب می کنید که شهرت خوبی داشته باشد، که به دلیل قابلیت اطمینان و شفافیت آن شناخته شده است. قدمی فراتر بردارید و یک حساب آزمایشی یا حتی یک حساب معاملاتی زنده باز کنید تا نوع تجربه مشتری (و تجربه تجاری) را که یک مشتری جدید می‌تواند انتظار داشته باشد احساس کنید. از این گذشته، به عنوان یک IB، می خواهید بدانید که مشتریان جدید را در دستان توانمند قرار می دهید. این بدان معناست که مشتریان خود را با یک کارگزار فارکس CFD معرفی کنید که در آن افتتاح حساب نه تنها سریع بلکه آسان است و پشتیبانی با کیفیت بالا و همچنین سرعت اجرای سریع را فراهم می کند.

تمرکز بر حفظ مشتری

حفظ مشتری به اندازه جذب مشتری مهم است. این برای IB چه معنایی دارد؟ این بدان معناست که اولویت حفظ مشتری (حفظ مشتریان فعلی) به اندازه جذب مشتریان جدید مهم است. بنابراین به دنبال راه هایی برای راضی نگه داشتن مشتریان جدید خود در طولانی مدت باشید. با ارائه خدماتی که شما را از سایر کارگزاران خارجی متمایز می کند، روی کاهش ریزش تمرکز کنید. به مشتریان خود ابزار لازم برای تصمیم گیری های تجاری سودآور را بدهید. راضی نگه داشتن مشتریان این فرصت را برای شما افزایش می دهد که در مدت زمان طولانی درآمد بیشتری کسب کنید.

متا 700 میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد

در جریان روندها و به روز رسانی های صنعت

از طریق آموزش مداوم به یادگیری ادامه دهید. صرف نظر از سطح تجربه تجارت فارکس شما، اطمینان از اینکه آنچه می‌دانید جاری است، برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان جدید بسیار مهم است. به اخبار روزانه گوش دهید تا از رویدادهای اقتصادی یا ژئوپلیتیکی که ممکن است بر بازار فارکس تأثیر بگذارد مطلع شوید. تحلیل بازارهای مالی جهانی به بهبود مهارت های خود ادامه دهید و مطمئن شوید که دانش شما همیشه به روز است. اخبار را روزانه بخوانید. تحلیل بازارهای مالی و رویدادهای ژئوپلیتیکی. مهارت های فروش خود را از طریق تمرین تقویت کنید تا برای کمک به مشتریان خود مجهزتر شوید.

تمرکز بر اهداف بلند مدت کسب و کار

اگر به تازگی وارد نقش معرفی یک کارگزار شده اید، بدانید که مانند هر کسب و کار جدیدی، ایجاد پایگاه مشتری نیازمند زمان، شجاعت و صبر است. اهداف خود را مشخص کنید و یک استراتژی تجاری بسازید که به شما در دستیابی به آنها کمک کند. استراتژی را در صورت لزوم و در صورت لزوم تنظیم کنید.

معیارهای انتخاب یک کارگزار فارکس CFD برای مشارکت

در فرآیند جستجوی یک کارگزار فارکس CFD برای ارجاع مشتریان جدید، معیارهای زیر را در نظر بگیرید:

  • کارگزاری را انتخاب کنید که به دلیل پشتیبانی اختصاصی مشتری در همه کانال‌ها، از جمله ایمیل، تلفن یا چت زنده، شناخته شده است
  • تضمین می کند که کارگزار بینش های قابل اعتماد فارکس و تخصص صنعت را ارائه می دهد
  • کارگزاری را پیدا کنید که یک پلتفرم معاملاتی پیشرفته با ابزارها و ویژگی‌های مفید، تجزیه و تحلیل فنی، نمودارها، منابع آموزشی، وبینارها و موارد دیگر ارائه می‌دهد تا به مشتریان خود در تصمیم‌گیری‌های تجاری سودآور کمک کند.
  • کارگزاران را با هم مقایسه کنید تا متوجه شوید چه کسانی هزینه های معاملاتی پایین و اسپرد رقابتی ارائه می دهند

سلب مسئولیت:

این اطلاعات مشاوره سرمایه گذاری یا توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته نمی شود، بلکه یک ارتباط بازاریابی است. IronFX مسئولیتی در قبال داده ها یا اطلاعات ارائه شده توسط اشخاص ثالث، ارجاع شده یا لینک شده، در این ارتباط ندارد.